جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اردوی جهادی طلاب مدرسه علمیه ملاصادق قم در مناطق محروم خراسان جنوبی

حوزه/ مسئول بسیج دانشجویی قاین با بیان اینکه حضور روحانیون در کنار دانشجویان در گروه های جهادی دانشجویان را با اهمیت ارزیابی کرد و گفت: حضور روحانیت در کنار دانشجویان تاثیر زیادی در خودسازی دارد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از بیرجند، سید محمود شفیعی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال یک روحانی از قم در گروه عمرانی همراه دانشجوها خواهد بود، گفت: در گروه های جهادی خواهران هم پیش بینی شده که بانوان طلبه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اعزام بیش از 80 دانشجوی دانشگاه‌های قاین در تابستان امسال به اردوی جهادی مناطق محروم، افزود: این دانشجویان در زمینه پزشکی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی در روستاهای مشخص شده فعالیت خواهند داشت.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاین زمان آغاز اردوهای جهادی این شهرستان را از 31 خرداد عنوان کرد گفت: این گروه ها به مدت 10 روز در روستاهای محروم به انجام فعالیت های مختلف تعیین شده خواهند پرداخت.

شفیعی، اعزام پزشک عمومی و متخصص، اعزام مبلغین با گروه، آموزش مشاغل خانگی مانند خیاطی و گلدوزی ویژه خواهران روستاها و ساخت حمام و سرویس بهداشتی روستا را از جمله فعالیت گروه ها عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha