جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه اساتید و روحانیون شهرستان تکاب در حمایت از امام جمعه

حوزه/ شورای اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) و روحانیون شهرستان تکاب از مواضع انقلابی امام جمعه این شهرستان در مقابله با ضد انقلاب‌ها و مفسدین حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، شورای اساتید مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) و روحانیون شهرستان تکاب، در واکنش به انتشار نامه جعلی کمک ۵۵ میلیارد تومانی شرکت طلای زرشوران به امام جمعه این شهرستان در فضای مجازی، بیانیه ای صادر کردند.

بسمه تعالی
 

ومكروا و مكر الله والله خير الماكرين (( آن ها نقشه می‌کشند و خداوند تدبیر می‌کند و خداوند بهترین تدبیر کنند گان است.)) سوره مبارکه آل عمران آیه 54
 

بی‌تردید نماز جمعه که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران و حاصل ایثار و فداکاری شهیدان این مرز و بوم است، همواره مرکز وحدت مسلمانان و میعادگاه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده تا عطر اخلاق،  محبت و رأفت اسلامی را در فضای جامعه پراکنده سازد. در ابتدای سخن از زحمات و تلاش‌های مستمر و مواضع انقلابی امام جمعه محبوب شهرستان تکاب با خطبه‌های دشمن شکن در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام خمینی (ره)، تقدیر و تشکر می‌نمائیم و امید واریم تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی در راه توسعه و پیشرفت منطقه موفق و موید باشید.

اساتید مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) و روحانیون شهرستان تکاب از سخنان امام جمعه محترم شهرمان در خطبه‌های عبادی و سیاسی شهرستان در خصوص بیان مطالبات مردم شریف تکاب از طریق تریبون نماز جمعه و مطالبه از مسئولین و مبارزه با فساد، حمایت می‌کنیم.

یکی از نکات حائز اهمیت که همگان باید به آن واقف باشند این است که دشمن همیشه و در همه حال از کار ننشسته و نخواهد نشست و نسبت به هر صدای رسایی که منافع آنان را به خطر اندازد راهبردهای پلید و استراتژی‌های ننگین در پیش می‌گیرد، بدون آن که به وعيد خداوند متعال توجه کنند ( يريدون ليطفئوا نور الله بأفواههم والله متم نوره ولو كره الكافرون ) (( آنان می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!)) سوره صف آیه ۸

اکنون دشمنان اسلام و مسلمین با گذشت چهار دهه از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ساکت ننشسته و همیشه با فتنه‌های پی در پی و شایعه پراکنی در پی تخریب شخصیت‌های انقلابی نظام هستند که متاسفانه اخيرا شاهد اتهام زنی و شایعه پراکنی‌ها علیه امام جمعه انقلابی شهرمان هستیم، به لطف خداوند متعال و بصیرت روز افزون مردم، این فتنه‌ها همیشه در نطفه خفه شده و خاموش خواهد شد.

ما همیشه انفاس مسیحایی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرمان توسط حجت الاسلام حاج آقا برادری استشمام می‌کنیم و در این برهه از زمان نیز مانند گذشته به فرامین امام جمعه محترم لبیک گفته و از مردم فهیم و انقلابی استدعا داشته و داریم که در دفاع از حق و حقیقت پشت ندای به حق پدر معنوی این خطه، با صلابت بایستند و مانند دژی مستحکم در برابر یاوه‌گویان عرصه‌ی سیاست ، قد علم کرده و رعشه بر اندام آن‌ها اندازند.

و همچنین از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواستاریم در برابر تهاجم همه جانبه منافقان به جایگاه‌های محترم نظام و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و هتاکان و مدعیان دروغین که با هویت جعلی نمایان شده به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند برخورد قانونی عاجل نمایند.

والعاقبة للمتقین

۲۹ خرداد ۹۸

گفتنی است، روز گذشته نامه ای با امضای «مهدی کرباسیان» مدیرعامل وقت ایمیدرو به محمد شریعتمداری، در شبکه های مجازی مبنی بر کمک ۵۵ میلیارد تومانی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به امام جمعه تکاب برای هزینه در مصلای شهر، مساعدت به هیئات مذهبی، و… منتشر شد.

این ادعای کذب با واکنش مجمع طلاب و فضلای شهرستان تکاب و همایون هاشمی، نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی روبرو شد. هاشمی همچنین این نامه را جعلی خواند.

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران هم طی نامه ای به فرمانداری تکاب، انتشار نامه ای با امضای ریاست هیأت عامل وقت سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر کمک 55 میلیارد تومانی این شرکت به امام جمعه تکاب را جعلی و مندرجات آن را کذب محض اعلام کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha