جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تلاش استكبار تاثير گذاري بر انديشه مردم است

حوزه/آيت الله نعيم آبادي با بيان اينكه تلاش استكبار در تاثير گذاري بر انديشه مردم است، گفت: استكبار با توسل به هر وسيله اي در تلاش براي تاثير گذاري در حوزه انديشه مردم و رسيدن به اهداف شوم خود است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از هرمزگان، آيت الله غلام علي نعيم آبادي در ديدار با پژوهشگران مدرسه علميه خواهران الزهرا(س) بندرعباس كه در دفتر امام جمعه برگزار شد، بيان داشت: دشمن با بهره گيري از سلاح عاطفه، درصدد تغيير اندیشه ها و نفوذ در همه ي عرصه ها است.

امام جمعه بندرعباس ضمن تشكر از تلاش های پژوهشی پژوهشگران برتر مدرسه علميه خواهران الزهرا(س) بندرعباس، خاطرنشان کرد: در برابر تلاش هاي مستمر دشمن، نياز به تلاش هاي بيشتر در زمينه ي پژوهش هاي كاربردي است و دوري از قناعت و حرص در انجام فعاليت هاي پژوهشی و علمی و فرهنگی بسيار لازم  و ضروري است.

وي به امکانات و زیرساخت های سخت افزاري و امکانات و فضای خوب مدرسه علميه الزهرا(س) اشاره كرد و افزود: بايد با برنامه‌ریزی‌های درست و ریشه اي در قالب پژوهش، پاسخگوی نیازهای مردم در جامعه بود.

آيت الله نعيم آبادي دليل ماندگاري تفسير الميزان آيت الله طباطبائي و كتاب هاي شهيد مطهري(ره) از جمله كتاب حقوق زن كه در پاسخ به مجله زن روز در زمان شاه بود را توجه به نیازسنجی جامعه دانست و تاكيد كرد: براي تاثير گذاري بهتر پژوهش هاي حوزه علميه بايد تحقيق ها در جهت نياز سنجي منطقه حركت كند، در غير اينصورت فرد از عمر خود نتيجه خوبي به دست نمي آورد و مشكلي از جامعه را هم حل نمي كند.

وي بيانيه گام دوم رهبر معظم انقلاب را نتيجه نيازسنجي دقيق و عميق و عصاره ي عمر امام خامنه اي عنوان كرد و گفت: بايد مواضع امام خامنه اي در اين بيانيه محور كار قرار گيرد.

نماينده ولي فقيه در هرمزگان در پايان با تاكيد به اينكه شجاعت از شرايط پژوهشگري است، افزود: اگر تحقيق ها و نوشته‌هاي پژوهشگر از هنر پاسخگویي به نیازهاي مخاطب برخوردار شود در جامعه اهميت و ارزش پيدا مي كند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha