جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه دولت علی رغم وعده های داده شده برای حل مشکل مسکن در قالب مسکن اجتماعی، حمایت چشمگیری نسبت به ادامۀ مسکن مهر نداشت، گفت: اجاره های نجومی ثمرۀ کم توجهی دولت به ساخت مسکن مهر است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با ابراز نگرانی از وضعیت اجاره های سرسام آوری که برخی خانواده ها و زوج های جوان با آن دست به گریبان آن هستند،گفت: اگر وزیر سابق مسکن به وعده های خود هنگام گرفتن رای اعتماد از مجلس در خصوص ادامۀ ساخت مسکن مهر عمل می کرد، امروز شاهد مشکلات موجود در بازار مسکن نبودیم.

مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: وزیری که خود را موافق روند ساخت مسکن مهر می دید و مدعی بود که این موضوع را وارد نظام برنامه‌ریزی ایران کرده است، به تدریج اعتقاد حقیقی خود را که مسکن مهر مزخرف است! مطرح نمود.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه اهانت به دارندگان مسکن مهر آن هم از زبان یک وزیر که در بهترین خانه ها در نقاط خوب شهر تهران زندگی می کند، جای تعجب نیست، گفت: ترویج برخی تفکرات لیبرالی در تصمیم گیری ها کلان که امروز شاهد تبعات خسارت بار آن در بازار و اقتصاد کشور هستیم، از آرمان های الهی امامین انقلاب کاملا متفاوت می باشد.

مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه دولت علی رغم وعده های داده شده برای حل مشکل مسکن در قالب مسکن اجتماعی، حمایت چشمگیری نسبت به ادامۀ ساخت مسکن مهر نداشت، گفت: اجاره های نجومی ثمرۀ کم توجهی دولت به ساخت مسکن مهر است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دفتر اسکان بشر سازمان ملل، ساخت مسکن مهر را جزو تجربه‌های منحصر به فرد و قابل انتقال به مجامع بین‌المللی اعلام کرده است، گفت: با اخذ مالیات از آپارتمان های خالی می توان گوشه ای از مشکلات مسکن را حل کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha