جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نهضت اسلامی

حوزه/ سخنرانان در سیمنار "نهضت اسلامی" گفتند: آمریکا متجاوز با اخطار چندین بار به مرز ایران وارد شد و سرنگون کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی توسط سپاه پاسداران نشان دهنده قدرت ایمانی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به همت موسسه یادبود امام خمینی ره کرگل در جامو کشمیر هند سمینار "نهضت اسلامی" با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار کرگل در منطقه پشکم برگزار شد.

سخنرانان در سخنرانی خود در این سمینار گفتند: مسلمانان در هر جای دنیا باشند باید با هم مثل برادر زندگی کنند، دشمن نمی خواهد مسلمانان متحد شوند و ما باید با اتحاد و همدلی هدف شوم دشمنان را ناکام سازیم.

سخنرانان نقش جمهوری اسلامی را درمورد وحدت اسلامی الگو دانستند و گفتند: ایران حامی وحدت میان مسلمانان است و ظلم را هیچ وقت قبول نکرده، دشمنان اسلام خصوصا آمریکا برای بدنام کردن اسلام و مسلط شدن خود در منطقه، گروهای تروریستی به نام مسلمانان درست کرده و به یمن، سوریه، عراق، و فلسطین وارد کردند اما بازم هم به هدف شومشان موفق نشدند.

سخنرانان حل مشکلات اصلی مسلمانان را پیروی از اسلام حقیقی دانستند و افزودند: تنها راه حل مشکلات مسلمانان پیروی از اسلام ناب محمدی است، ما باید با پیروی از نظام ولایت دشمنان اسلام و انسانیت را شکست بدهیم.

سخنرانان سرنگون کردند پهپاد متجاوز آمریکایی را قدرت ایمانی جمهوری اسلامی ایران علیه ظلم خواند و گفتند: پهپاد متجاوز آمریکایی وارد مرز ایران شده بود و ایران هم قدرت خود را نشان دادند، ایران با سرنگون کردن پهپاد آمریکایی، آمریکا را در جوامع بین الملل رسوا کرد و راز موفقیت ایران در همه ی میدانها بخاطر توکل به خداوند و نظام ولایت است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha