جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معامله قرن

حوزه/ عضو مجلس سیاسی جبهه الشعبیه لتحریر فلسطین گفت: ما فلسطین را به چند میلیارد دلار نخواهیم فروخت و این میلیاردها دلار برای فریب ماست، همه می دانیم که آن ها به دنبال گرسنه نگه داشتن ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر محمد طاهر شامگاه امروز در همایش شباب المقاومه که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، عنوان کرد: خوشحالیم که در ایران و شهر مقدس قم حضور داریم.

وی افزود: درود به ایران و درود به ملت و رهبر بزرگ آنان، درود به شیخ عیسی قاسم و ملت با اصالت بحرین، درود به خاطر موضع مکتبی و اصولی آن ها درباره معامله قرن، درود به ملت فلسطین که همواره برای بدست آوردن زمین خود مبارزه می کنند.

عضو مجلس سیاسی جبهه الشعبیه لتحریر فلسطین گفت: ما فلسطین را به چند میلیارد دلار نخواهیم فروخت و این میلیاردها دلار برای فریب ماست، همه می دانیم که آن ها به دنبال گرسنه نگه داشتن ما هستند.

طاهر مطرح کرد: الان ملت فلسطین معامله قرن را رد می کنند، پس چرا مدعیان از آن حمایت می کنند، امروز محور مقاومت در ایران و سوریه و لبنان و یمن پیروزی های بزرگی کسب کرده است.

وی تاکید کرد: ما به ترامپ می گوییم که شما می توانید خانه ها و مساجد ما را ویران کنید، اما اراده ما را نمی توانید از بین ببرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha