جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه پژوهش و تهذیب دو بال پرواز در مدارس و حوزه های علمیه هستند، گفت: بی شک پژوهش بدون تهذیب و بالعکس هرگز نمی تواند طلبه و طالب علم را به سرمنزل مقصود برساند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، ظهر امروز در جمع معاونین، اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار اظهار داشت: خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته در مدرسه سفیران شهرستان بیجار موفقیت ها و پیشرفت های کمی و کیفی بسیاری داشتیم که امید است این روند در سال تحصیلی جدید همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه بیان داشت: این مدرسه در طول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تلاش بسیاری برای به روز کردن آموزش های دینی به طلاب با استفاده از تجارت اساتید داشته است و ان شاء الله در سال آینده تحصیلی نیز این روند سرعت و نمود بیشتری داشته باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ما در مدرسه سفیران پیوند دادن طلاب با جامعه و مباحث تحقیقاتی بوده است، تاکید کرد: خوشبختانه اساتید مدرسه با توجه به شرایط خاص اجتماع لزوم به روز بودن را به طلاب یادآوری کرده و می نمایند و همین امر باعث گردید که در طول این مدت در مباحث پژوهشی روند رو به رشد چشمگیری در بین طلاب شاهد باشیم.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به اینکه پژوهش و تهذیب دو بال پرواز در مدارس و حوزه های علمیه هستند، بیان داشت: بی شک پژوهش بدون تهذیب و بالعکس هرگز نمی تواند طلبه و طالب علم را به سرمنزل مقصود برساند، از این رو اساتید ما در این دو مقوله تلاش های بسیاری برای طلاب داشته اند که این امر قابل ستایش است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: ان شاء الله در سال آینده به دنبال این هستیم که به صورت تخصصی تر مباحث پژوهشی را در مدرسه سفیران هدایت پیاده کنیم، زیرا طلبه اگر می خواهد در آینده مبلغ و سفیری کامل و مجرب برای دین باشد باید دارای خصلت تهذیب و پژوهش باشد.

این استاد حوزوی در ادامه بیان کرد: البته باید اذعان کرد که در روزهای نخستین سال تحصیلی برخی مشکلات و نارسایی ها در مدرسه سفیران این شهرستان وجود داشت که به حمد خداوند متعال و تلاش اساتید و طلاب این مشکلات کم رنگ شده اند.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله در سال تحصیلی جدید بتوانیم نقاط ضعف خود را از بین ببریم و بالعکس نفاط قوت را تقویت نماییم و بتوانیم مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار را در تمام سطوح در جایگاه های والا ببینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha