جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار فرمانده و اعضای شورای فرماندهی تیپ مستقل امام صادق(ع) با  آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از سفر آیت الله سیداحمد خاتمی به استان قزوین و سخنرانی در برنامه های سالروز شهادت امام صادق(ع) خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صاد ق (ع) به برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری آن حضرت در قزوین اشاره کرد و گفت:  روز شنبه -8 تیر مراسمی از سوی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین –راس ساعت 7 الی 9 صبح در مسجد شیخ الاسلام، با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:درهمین روز شنبه از ساعت 10 الی ۱۲ در مسجد یحیی آباد دقاقازان مراسمی نیز با سخنرانی عضو شورای عالی حوزه ها ی علمیه کشور در مسجحد جامع این شهر بر گزار و همچنین از سوی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، مراسم سوگواری و عزاداری در شهرستان تاکستان از ساعت 18 الی 19 در مسجد حجتی و با سخنرانی آیت الله خاتمی برگزار می شود.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری مراسم سوگواری، عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) این شهر دیدار خواهد کرد.

وی از همه ارادتمندان اهل بیت(ع) دعوت کرد در این برنامه ها حضور باشکوهی داشته باشند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha