جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 497719
۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به تعبیر امیرالمومنین علی (علیه السلام)، مسئولیت‌ها بر گردن مسئولین امانت است و باید پاسخگو باشند، گفت: برای بسیاری از کسانی که می بایست احساس مسئولیت کنند، آمار و ارقام می تواند کمک حالشان باشد.

به گزارش خبرنگار «حوزه در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با سرپرست اداره کل ثبت احوال استان با اشاره به اینکه امانت بزرگی در دست شما قرار دارد، گفت: انواع و اقسام مسائلی که به نحوی ذی ربط می شود در اسنادی که به وسیله ثبت احوال تعیین می گردد، سرنوشت ساز است، لذا باید توجه کافی را در این خصوص داشت.

وی افزود: آگاهی داشتن از قضایا، مسئولیت آفرین است لذا باید نسبت به آنچه اطلاع پیدا می کنید تلاش کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برای بسیاری از کسانی که می بایست احساس مسئولیت کنند، آمار و ارقام می تواند کمک حالشان باشد حال چه جاهایی که خوشایند باشد و چه جاهایی که ناخوشایند است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: به تعبیر امیرالمومنین علی (علیه السلام)، مسئولیت‌ها بر گردن مسئولین امانت است و باید پاسخگو باشند، لذا اینکه شما احساس امانت داری می کنید مقدمه خوبی است که امید است در عمل نیز امانت کاملا حفظ گردد.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha