جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سرلک

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه هنر گفت: تکریم امام زادگان خود بینی را از انسان دور می کند و بهترین مسیر برای رسیدن به قرب الهی است اما دشمنان در صدد انحراف مردم از این مسیر اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، آئین تکریم امام زادگان و بزرگداشت امازداه روح الله حسنی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سرلک، و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سرلک در سخنان کوتاهی با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و گرامی داشت روز دختر به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد، و اظهار داشت: به نظر بنده حجاب برای برای شکستن  منیت انسان است و یکی از فلسفه های آینه کاری داخل امازادگان و حرم امام زادگان همین است و این حجاب هم فقط برای بانوان نیست بلکه مردان و بنده با این روحانیت نیز باید حجاب خودشان را داشته باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه هنر ادامه داد: الحمدالله خداوند این توفیق را به ملت ایران داده است که مسیر اهل بیت علیه السلام را در قرون مختلف طی کرده و ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین سرلک در پایان خاطرنشان کرد: تکریم امام زادگان خود بینی را از انسان دور می کند و بهترین مسیر برای رسیدن به قرب الهی است و دشمنان در صدد انحراف مردم از این مسیر است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم پرچم متبرک حرم مطهر رضوی به آستان مقدس امام زاده روح الله حسنی اهدا شد.

 

 

خبرنگار: سعید امیری

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha