جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمدباقر ولدان مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم

حوزه/ در آستانه فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور، ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نمازجمعه در قم تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پنجم مرداد سال جاری مصادف با  چهلمین سال از اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که به دستور حضرت امام خمینی(ره) و به امامت مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی در سال 1358 است که در تهران برگزار شد.

حجت الاسلام محمدباقر ولدان مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم در همین زمینه  با اشاره به جایگاه ویژه نمازجمعه در اسلام و برپایی نماز جمعه بعد از انقلاب در قم و تهران از آمادگی نهاد نماز جمعه قم جهت برگزاری برنامه ها و مراسمات مختلف دراین زمینه جهت آشنایی نسل جوان انقلاب با نماز جمعه و فلسفه والای برپایی آن خبر داد.

مسئول نهاد نماز جمعه قم برگزاری جلسات هماهنگی و توجیهی  با حضور ائمه جمعه در  ستادهای نماز جمعه کهک، فردو، جعفریه ،حاجی آباد(قنوات) ، خلجستان(دستجرد) ، سلفچگان و قم و ابلاغ احکام دبیران برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سال برپایی در این شهرها را از دیگر برنامه های برگزار شده اعلام نمود.

حجت الاسلام  محمدباقر ولدان در همین رابطه از نهادها و دستگاههای مختلف استان قم خواست اهتمام جدی در زمینه همکاری با ستادهای نمازجمعه به خرج داده و گام جدی در زمینه تقویت این رکن رکین اسلام و انقلاب بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha