جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 498529
۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
جلسه همکاری حوزه علمیه یزد و آموزش و پرورش استان

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد گفت: چگونگی جذب سرباز طلبه در حوزه علمیه یزد بررسی شد.

حجت ‌الاسلام سیدمهدی حسینی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، با اشاره به برگزاری جلسه همکاری حوزه علمیه یزد و آموزش و پرورش استان، گفت: پیرو برگزاری جلسات قبلی و برای پیگیری طرح‌ها و مصوبات مطرح شده جلسه همكاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور  سرداری، معاون پرورشی اداره كل آموزش و پرورش استان و تنی چند از مسئولین مربوطه برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد افزود: در این جلسه با توجه به جایگاه مهم موضوعات آموزش و پرورش، پیرامون جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش بحث و مقرر شد حوزه علمیه مصاحبه و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

وی اظهار داشت: متقاضیان سرباز طلبگی در آموزش و پرورش پس از مصاحبه و تایید از سوی حوزه، در امور پرورشی مدارس مشغول به خدمت خواهند شد و در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

حجت ‌الاسلام حسینی ‌راد با اشاره به صحبت پیرامون حوزویان شاغل در آموزش و پرورش، افزود: طبق تفاهم صورت گرفته به زودی یك طرح و گردهمایی با حضور این افراد برگزار خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در پایان با بیان اینكه در این جلسه طرح‌ها و مصوبات قبلی نیز مورد بررسی قرار گرفت خاطرنشان كرد: جلسه بعدی دی ماه سال جاری برگزار خواهد و نسبت به مصوبات جلسه اخیر بررسی ها انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha