جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 بی خانمان ها در اسکاتلند

حوزه/ گروه نژادپرست در گلاسکوی اسکاتلند با مراجعه به سفیدپوستان بی‌خانمان در خیابان ها، به بهانه غذارسانی به آنها، سعی در استخدام آنها و ترویج ایدئولوژی های افراط گرایانه دارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از thescottishsun، یک گروه راست افراطی در شهر گلاسکوی اسکاتلند، با نام «هویت نسل» ایدئولوژی های افراط گرایانه و نژادپرستانه شان را با سوءاستفاده ازبی خانمان ها و مردم فقیر کارتن خواب در خیابان ها ترویج می دهند.

این گروه نژادپرست تصاویری از کمک رسانی شان به بی خانمان ها در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. اعضای این گروه به سراغ مردم آسیب زده و بی پناه رفته، به بهانه دادن غذا این افراد را به پیوستن به گروهشان ترغیب می کنند و بروشورهایی با عقاید نژادپرستانه را نیز میان بی خانمان ها و گدایان پخش کردند.

سازمان خیریه اجتماعی سیمون مخصوص کمک رسانی به بی خانمان ها در رابطه با اعضای این گروه نژاد پرست در پیامی توئیتری نوشت: به عقیده ما این سازمان راست افراطی نژادپرست به دنبال استخدام و تاثیرگذاری بر روی انسان های آسیب پذیر است. به نظر می رسد که آن ها فقط افراد سفیدپوست را در خیابان هدف قرار می دهند.

پائول سوئینی یک نماینده پارلمانی حزب کارگر، در رابطه با این گروه که یکی از اعضای آن عامل حمله به مساجد کرایست چرچ در نیوزیلند بود گفت: این یک سازمان فاشیستی است که از فقر و بی خانمانی مردم برای ترویج افکار شیطانی شان سوءاستفاده می کند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha