جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه درح

حوزه/ امام جمعه درح سربیشه با بیان اینکه امروز صدای درهم شکستن استخوان های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به گوش می‌رسد، گفت: استکبار جهانی به زودی در مقابل مردم ایران زانو خواهد زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام محمد راستگو شب گذشته در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و اختتامیه اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند، در شهرک ولی عصر سربیشه با بیان اینکه شهدا خود را فدا کردند تا ما امروز سرفراز در مقابل دشمنان بایستیم، گفت: شهدا در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا هیچ احدی جرات نگاه چپ به کشور را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما امروز ایستادگی در مقابل دشمنان است، اظهارداشت: نباید مسائل اقتصادی و اجتماعی جامعه باعث شود تا از مسیر اصلی انقلاب فاصله بگیریم.

امام جمعه درح با بیان اینکه مسئولان باید امروز برای مردم، شبانه روز کار کنند، افزود: هر کس در کشور قدمی برمی دارد و می داند که از خواسته و راه شهدا به دور است، مطمئن باشد که در همین دنیا از شهدا سیلی محکمی خواهد خورد و در دنیا ذلیل خواهد شد.

حجت الاسلام راستگو با بیان اینکه برخی ها ذلیل دنیا شده اند، افزود: همه باید با اندیشه و تعقل و افتخار پرچم انقلاب را بالا نگه داریم تا به دست صاحب اصلی آن برسد.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند که صدای شکستن استخوان های کمونیست به گوش می رسید و امروز هم صدای در هم شکستن استخوان های استکبار جهانی به گوش می رسید، افزود: استکبار جهانی به زودی در مقابل مردم ایران زانو خواهد زد.

انتهای پیام/ ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha