جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار آیت الله علم الهدی با اشتری

حوزه/ امام جمعه مشهد در ديدار فرمانده ناجا با تاكيد بر پشتيباني و حمايت همه جانبه از پليس، نيروي انتظامي را در انجام وظايف و برخورد با ناهنجاري ها ، هوشمند ، با انگيزه و مقتدر و فارغ از جو سازي ها دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آيت الله سيد احمد علم الهدی، در ديدار با سردار حسین اشتری،با تبریک  دهه كرامت و ميلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، گفت:امروز دشمن براي جداسازي مردم از نظام، دين و دينداري آنها را هدف قرار داده  است و اين حساسيت و اهميت، مسئوليت دفاع از دين و نظام اسلامي را بيشتر از پيش روشن مي سازد.

آيت الله علم الهدی خاطر نشان كرد: نيروي انتظامي در انجام وظايف خود به خوبي عمل كرده و در موضوع مقابله با ناهنجاري ها، همه دستگاه ها  بايد به ياري و پشتيباني از ناجا بر خیزند تا پليس بتواند با قدرت به وظيفه خود عمل كند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: نيروي انتظامي در مقابله با ناهنجاري ها، هوشمندانه، با انگيزه، بدون توجه به جو سازي ها و مقتدر عمل مي كند و انتظار داريم دستگاه قضائي از كاركنان وظيفه شناس ناجا حمايت جدي و لازم را داشته باشد؛ همچنین از اقدامات و تلاش جهادي پليس رضوي براي برقراري نظم و امنيت شايسته در اين استان نيز تشكر مي كنيم.

سردار اشتری نيز در ابتداي اين ديدار با تبريك ايام مبارك دهه كرامت، گفت: خوشبختانه همايش بصيرت افزايي فرماندهان عالي رتبه ناجا را در دهه كرامت و در آستانه ميلاد پر بركت حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار كرديم و اميدواريم از فيوضات اين روزهاي سراسر نور و معرفت بهره مند شويم.

فرمانده نیروی انتظامی در اين ديدار  گزارشي از اقدامات و برنامه هاي ناجا را تشريح کرد و حمايت هاي نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوي از پليس را سرمايه اي گرانبها و ارزشمند و مايه افتخار دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha