جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی مراسمی گفت: جنگ ۳۳ روزه به معادله بازدارنده میان لبنان و دشمن صهیونیستی منتهی شد و لبنان ۱۳ سال است که در امنیت، آرامش و استقرار به سر می برد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی مراسمی گفت: جنگ 33 روزه به معادله بازدارنده میان لبنان و دشمن صهیونیستی منتهی شد و لبنان 13 سال است که در امنیت، آرامش و استقرار به سر می برد.

وی افزود: بعد از آن جنگ، رژیم اسرائیل هزاران برای تجاوز علیه لبنان برنامه ریزی کرده و آن ها همچنان که سید حسن نصر الله گفته، می دانند هرگونه جنگ جدیدی آن ها را به پرتگاه نابودی می کشاند.

شیخ دعموش تصریح کرد: تحریم های اخیر آمریکا علیه نمایندگان پارلمان، تجاوز آشکار به پارلمان و دلیلی بر شکست آمریکا در لبنان و منطقه است و این تحریم ها هیچ تأثیری بر سطح روانی و عملی مقاومت نداشته است.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: هدف آمریکا از تحریم ها در درجه اول کسب رضایت اسرائیل و سپس تحریک علیه حزب الله و تأثیر گزاری بر اوضاع داخلی لبنان است، لذا مقابله با تحریم ها از طریق تقویت وحدت داخلی و تمسک به گزینه مقاومت و دوری از تسلیم شدن در برابر اقدامات آمریکا امکان پذیر است.

وی اشاره کرد: این تحریم ها برای حزب الله هیچ ارزشی ندارد و در برابر آن هرگز تسلیم نخواهیم شد و به راه خود در مقابله با تروریسم اسرائیل و توطئه های آمریکا علیه لبنان ادامه می دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha