جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام بابایی

حوزه/ امام جمعه فردوس گفت: حضور مردم در چهل سال بعد از انقلاب در نماز جمعه هر سال بیشتر از ساله های گذشته شده است، به طوری که امروز سنگر مقاومت در برابر نقشه های دشمنان، صف‌های نماز جمعه است.

حجت‌الاسلام‌ محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به برگزاری 40 سال نماز جمعه در کشور با اشاره به دیدار ائمه جمعه با امام خامنه ای و با بیان اینکه در این دیدار رهبر معظم انقلاب اشاره به اهمیت برگزاری نماز جمعه در کشور داشتند، افزود: امام راحل موسس برپایی نماز جمعه در کشور بعد از انقلاب بودند و امروز به برکت این فرمان در ۹۰۰ نقطه از کشور نمازجمعه دایر است.

امام جمعه فردوس، تدبیر امام راحل را زمینه ساز برپایی و تداوم برگزاری نماز جمعه دانست و تصریح کرد: نماز جمعه برای کشورمان بصیرت، انسجام و وحدت به همراه آورده است، به طوری که در این ۴۰ سال گذشته با فضل الهی شاهد برقراری نماز جمعه های باشکوه در کشور هستیم.

حجت الاسلام بابایی، مسجد را سنگر اجتماعی مردم دانست و خاطرنشان کرد: در روزهای جمعه مردمی که در طول هفته در این سنگرها به بندگی خدا مشغول هستند برای انسجام و وحدت گسترده تر در یک سنگری عظیم برای اقامه نماز جمعه گرد هم می آیند.

وی ادامه داد: نقش سنگرهای نماز جمعه در بسیج امکانات و اعزام رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از جمله نقاط پر افتخار و تاریخی سنگرهای نماز جمعه در طول انقلاب است.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه دشمنان تریبون های نماز جمعه را رصد می کنند، تاکید کرد: امروز چشم بسیاری از دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی به تریبون‌های نماز جمعه است تا حضور مردم و خطیب نماز جمعه را رصد کرده و ببینند چه مسائلی در این مراسم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بابایی گفت: در 40 سال حضور مردم در نماز جمعه هر سال بیشتر از ساله های گذشته شده است، به طوری که امروز سنگر مقاومت در برابر نقشه های دشمنان؛صف های نماز جمعه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha