یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
گردهمایی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی

حوزه/ اولین گردهمایی سراسری مسئولان حوزه و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه، دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ا ز تهران در ابتدای این گردهمایی حجت الاسلام رحمانی مهر، مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن خوش آمدگویی، یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و به تبیین منویات رهبر انقلاب پیرامون نقش طلاب و روحانیون در فعالیت جهادی و انقلابی پرداخت.

در ادامه این گردهمایی، دکتر ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با بیان گزارشی به فعالیت‌های اخیر و اهداف و طرح‌های پیش روی وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت؛ جهاد سازندگی در گذشته بن‌بست‌ها را شکست داد؛ ریشه این وزارتخانه در همان جهاد سازندگی است و من به عنوان یک جهادی اعتقاد راسخ دارم با آن ریشه و تفکر می‌توان به بهترین شکل ممکن عمل کرد.

وزیر جهاد کشاورزی، روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه را علاقه مند به نظام و انقلاب دانست و افزود: بصیرت رهبر معظم انقلاب در تشکیل حوزه نمایندگی ولی‌فقیه نشان از اهمیت فعالیت این حوزه می‌دهد که ضامن عملکرد صحیح در سازمان‌هاست.

دکتر ساداتی نژاد از روحانیون حوزه و دفاتر نمایندگی ولی فقیه به عنوان چشم وزیر یاد کرد و افزود: با بصیرت خود روشنگری کنید و به تبیین حقایق بپردازید و شما اطمینان خاطر من در سازمان‌ها هستید.

در ادامه این گردهمایی، حجت الاسلام و المسلمین ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزاری این همایش در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را به فال نیک گرفت و گفت: ان شاء‌الله برگزاری این گردهمایی در چنین ایامی خیر کثیر و کوثر باشد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی به اهمیت جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت؛ باید تلاش کنیم جایگاه واقعی حوزه نمایندگی ولی فقیه دیده شود و برای تحقق این موضوع باید در ابتدا خود را اصلاح و سپس توانمندی‌مان را نشان دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی جایگاه این حوزه را به حکم رهبر معظم انقلاب دانست و تحول حوزه نمایندگی ولی فقیه با ایجاد نقشه راه و اهداف بلند مدت را خواستار شد.
در پایان دکتر یاسی، مشاورعالی حوزه نمایندگی ولی فقیه با ارائه طرحی به توضیح و تفسیر سند تحول پرداخت.

گردهمایی سراسری مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha