چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
ث

امام جمعه آران و بیدگل گفت: مردم علیرغم تمام مشکلات و تحریم‌ها حاضر نیستند حتی یک قدم در دفاع از نظام و ولایت عقب نشینی کنند.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، عصر پنجشنبه در حاشیه تشییع شهدای گمنام در آران بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در این مراسم نشان از بیداری و قدرشناسی آنها از شهدا، هشدار به دشمنان اسلام و دفاع از خط امام و رهبری است.

وی، عنوان کرد: مردم با حضور کم نظیر خود در این مراسم به دشمنان نشان دادند علیرغم تمام مشکلات و تحریم‌ها حاضر نیستند حتی یک قدم در دفاع از نظام و ولایت عقب نشینی کنند.

امام جمعه آران و بیدگل، افزود: مردم دارالشهدای آران و بیدگل در این مراسم با فریاد لبیک یا خامنه‌ای به دشمن فهماندند هر لحظه لازم باشد با اشاره مقام معظم رهبری آنها را به خاک ذلت می‌نشانند.

وی، با اشاره به الگو قرار دادن سبک زندگی فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: همگان باید از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین به حضور پرشور مردم آران و بیدگل در آئین‌های بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: حضور پرشور امسال جوانان در آئین‌های سوگواری شهادت حاج قاسم سلیمانی تهدید جدی برای دشمنان اسلام است.

امام جمعه آران و بیدگل به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: همانطور که مردم در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور دارند، مسئولان هم باید رفع مشکلات مالی و معیشتی مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha