چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مادر شهید برقعی

حوزه/ در پی درگذشت ام الشهید، مرحومه مغفوره سادات ساجدی مادر شهید والامقام سید احمد برقعی، مدیریت، اساتید، طلاب و کادر مدرسه علمیه معصومیه در پیامی به حجت الاسلام برقعی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در پی درگذشت بانوی با فضیلت مرحومه مغفوره سادات ساجدی، مجموعه مدیریت، اساتید، طلاب و مسئولین مدرسه علمیه معصومیه قم در پیامی به استاد و مربی حکیم، گرانقدر و عزیز مدرسه علمیه معصومیه حجت الاسلام برقعی این ضایعه را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر باخبر شدیم بانوی بافضیلت مرحومه مغفوره سادات ساجدی

مادر شهید والامقام سید احمد برقعی،

در شب جمعه و مقارن با شام شهادت صدیقه اطهر آسمانی شد و مهمان مادرش فاطمه زهرا سلام الله علیها گردید و به فرزند شهیدش پیوست.

مجموعه مدیریت، اساتید، طلاب و مسئولین مدرسه علمیه معصومیه قم ضمن عرض تسلیت و تعزیت خدمت استاد و مربی حکیم، گرانقدر و عزیز مدرسه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین برقعی دام عزه العالی، از خداوند منان و رحمان برای آن بانوی مومنه و صالحه که عمر خود را پیش از انقلاب و پس از آن صرف نصرت امام و انقلاب نمود، علو درجات و شفاعت صدیقه کبری سلام الله علیها و آرامش ابدی در جوار آن بانوی دوسرا و برای آن بیت شریف و عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستاریم.

۳۱۳/‌۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha