چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مراسم تجلیل

حوزه / به مناسبت هفته زن و گرامیداشت مقام مادر از همسران طلاب مدرسه علمیه سردارین قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی‌محمدی از اساتید مشاوره حوزه علمیه قزوین، صبح امروز در مراسم تجلیل از همسران طلاب مدرسه علمیه سردارین قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد گفت: امروز در تمام دنیا پیشرفت کشورها از رهگذر خانواده‌ها اتفاق می‌افتد و مهمترین رکن تولید و تربیت نسل بشر خانواده است.

حجت الاسلام علی‌محمدی خاطرنشان کرد: در نگاه دینی و داشته‌های قدیمی ما هم توجه ویژه‌ای به خانواده شده و به فرمایش حضرت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) هیچ بنایی در اسلام عزیزتر از ازدواج نیست.

کارشناس مشاوره ادامه داد: اگر بخواهیم جامعه‌ای پویا و با نشاط داشته باشیم شرط آن داشتن خانواده‌ای پویا و با نشاط است.

وی اظهار کرد: اگر حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی بانوی اسلام معرفی می‌شود، رفتار و کردار ایشان در محیط خانه و خارج از خانه برای بانوان مسلمان تبلیغ و آموزنده است

حجت الاسلام علی‌محمدی اظهار کرد: نقش همسران این طلاب بسیار مهم و تأثیرگذار است، چرا که آنان با روحیه دادن به همسران خود و مهیا کردن شرایط برایشان بهترین کمک را به مبلغ دین خدا می‌کنند.

وی ادامه داد: همسران طلاب با تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها، و مسئولیت مراقبت از فرزندان، در اجر و پاداش تبلیغ شریک هستند، البته برای همسر طلبه تحمل این دشواری‌ها شیرین است.

کارشناس مشاوره همچنین راهکارهایی برای حل مشکلات خانواده مطرح کرد.

در پایان از همسران طلاب مدرسه علمیه سردارین قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha