سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
خیرآبادی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) مشهد گفت: درک، همکاری و همراهی همسران و خانواده کارکنان مدارس علمیه در تحقق وظایف خطیر آن‌ها، امری حیاتی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین خیرآبادی در مراسم تقدیر از همسران و فرزندان کارکنان مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) مشهد، با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در ارتقا جایگاه زن در جامعه، ابراز کرد: در مسیر رشد و بالندگی طلاب و تربیت طلبه تراز، نقش همسران کارکنان مدارس علمیه غیرقابل انکار است.

وی افزود: همراهی همسران در موفقیت شغلی مردان یک ضرورت است، به این صورت که زنان می‌توانند از طریق مدیریت بهینه امور منزل، دغدغه‌های داخل منزل و خانواده را به حداقل برسانند تا شوهرانشان با تمرکز بیشتری روی مسائل موجود در مدارس علمیه و در مسیر تربیت طلاب فعالیت کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) مشهد در پایان تصریح کرد: اخلاص، همان‌طور که مؤسس و متولی فقید این مدرسه روی آن تأکید داشتند، شرط اصلی موفقیت تربیت طلبه تراز است.

در این مراسم که تولیت مدرسه امام محمد باقر (علیه‌السلام) مشهد نیز در آن حضور داشت، با تقدیم هدایایی از همسران و فرزندان کارکنان مدرسه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/‏۳۱۳/‏۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha