پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
یزدان عشیری

حوزه / مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، گفت: متاسفانه به دلیل سلایق سیاسی، جشنواره فجر در طی دوره های گذشته نتوانسته آنگونه که باید در خدمت مفاهیم انقلابی باشد.

یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی و مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: در چهل‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر خوشبختانه با آثار متنوع در بحث معنا روبه‌رو هستیم به نحوی که می‌توان گفت این دوره یکی از معدود جشنواره‌هایی خواهد بود که تا به این حد رنگارنگی موضوعی در آثار وجود دارد.

وی افزود: در فیلم‌های این دوره هم کارهای اجتماعی وجود دارد هم آثار طنز و تاریخی در کنار چنین موضوعاتی، نگاهی ویژه به موضوعات انقلابی، دفاع مقدسی و دینی نیز در فیلم‌ها به چشم می‌خورد. برای مثال فیلم بهروز شعیبی «بدون قرار قبلی» به صورت کاملاً مستقیم به موضوعات دینی اشاره دارد.

عشیری در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره فجر توانسته روایتگر ارزش‌های انقلاب باشد چنین توضیح داد: توقعی که از این فستیوال می‌رود همین است. ولی متأسفانه به دلیل برخی گرایشات و سلیقه‌های سیاسی جشنواره فجر نتوانسته آنچنان که باید به موضوعات انقلابی نگاه کامل و ایده آل داشته باشد هرچند امیدواریم در این دوره، جشنواره بتواند تأمین کننده نیازهای ملی دینی و انقلابی کشورمان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha