چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
نارضایتی دانشجویان مسلمان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا از نبود نمازخانه

حوزه/مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان از احداث و تجهیز نماز خانه های بین راهی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان در جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان که در دفتر معاونت عمرانی برگزار شد با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای اقامه نماز در اماکن مختلف از جمله محورها و جاده‌ها فراهم شود، گفت: با احداث نماز خانه‌های بین راهی و همچنین تجهیز این نمازخانه‌ها در گسترش فرهنگ نماز در جامعه قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه کارگروهی متشکل از بسیج سازندگی سپاه، مسکن و شهرسازی، اوقاف و مور خیریه و ستاد اقامه نماز لرستان تشکیل شده است، افزود: در این کارگروه تلاش می‌شود نماز خانه‌های جدید احداث و نمازخانه‌های بین راهی نیز تجهیز شود.

مدیر ستاد اقامه نماز و رئیس بنیاد مهدویت لرستان بر کمک‌های خیران مسجد ساز برای توسعه و احداث نماز خانه‌های بین راهی تاکید کرد و گفت: امید می‌رود خیران برای احداث نماز خانه بین راهی پای کار بیایند تا شاهد اشاعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان هم اظهار کرد: نماز خانه‌های بین راهی و نماز خانه‌های بوستان‌ها و پارک‌های لرستان مورد بازدید قرار می‌گیرند و تا پایان سال تعمیر و تجهیز می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha