دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام علی فدایی

حوزه / حجت الاسلام فدایی گفت: جنگ رسانه‌ای تنها میدان باقیمانده دشمن علیه نظام اسلامی است، دشمن تلاش می‌کند تا این نظام مقدس را ناکارآمد نشان بدهد و در زمینه مدیریت و حکومت در بین مردم ایجاد نارضایتی عمومی کند و قصد برهم زدن نظم اجتماعی را دارد.

حجت الاسلام علی فدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر هستیم، اظهار داشت: یکی از مهمترین کلید واژه‌هایی که مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ تکرار و تاکید کردند «جهاد تبیین» است.

وی افزود: در بیان حضرت آقا که از متن دین و سیره اهل بیت علیهم السلام گرفته شده، جهاد عبارت است از اقدام و عملی که با تحمل سختی و تلاش در تقابل با دشمن صورت بگیرد و دشمن را خشمگین کند.

امام جمعه سریش‌آباد ادامه داد: شکست دشمن در میادین مختلف سیاسی اقتصادی، فرهنگی، نظامی و امنیتی از مکتب انقلاب و آرمان‌های امام راحل او را وارد عرصه جنگ نرم، عملیات تحریف و روایت ناقص و جعلی از اصول انقلاب کرده است و برای این کار از ابزار رسانه بهره کافی می‌برد.

حجت الاسلام فدایی، جنگ رسانه‌ای دشمن را بدترین و آخرین ترفندهای استکبار دانست و افزود: جنگ رسانه‌ای تنها میدان باقیمانده دشمن علیه نظام اسلامی است، دشمن تلاش می‌کند تا این نظام مقدس را ناکارآمد نشان بدهد و در زمینه مدیریت و حکومت در بین مردم ایجاد نارضایتی عمومی کند و قصد برهم زدن نظم اجتماعی را دارد.

وی تصریح کرد: جبهه انقلاب وظیفه دارد به بیان مشکلات، فسادها، تبعیض‌ها و گرفتاری‌های مردم در دوران پهلوی و مقایسه آن با دوران بعد از انقلاب کند.

حجت الاسلام فدایی در ادامه به اصلی‌ترین محورهایی که مقام معظم رهبری به آن توجه دادند اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند حساسیت مردم را نسبت به آرمان‌ها و اصول انقلاب کم کند.

امام جمعه سریش‌آباد در ادامه با اشاره به مبارزات ملت ایران علیه نظام ستم شاهی، بیان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران خواهان اجرای تفکر توحیدی در مدیریت کشور و تحقق سبک زندگی اسلامی و عدالت هستند نه اینکه دولتمردان به نام اسلام، الگوهای منحط و بی ارزش غربی را در کشور اجرا کنند.

وی، دومین اصل از اصول مهم انقلاب را عدم تسلیم در برابر دشمن و استکبار ستیزی دانست و گفت: مستکبر، مستکبر است و از خوی استکباری خود دست بر نمی‌داردارد؛ از جمله آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری که مبتنی بر مبانی قرآنی و سیره ناب اهل بیت علیهم السلام می‌باشد؛ استکبار ستیزی و عدم اعتماد به مستکبران عالم است.

حجت الاسلام فدایی، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و جنایات رژیم سعودی علیه مردم بی دفاع یمن را نمونه‌های خوی استکباری دانست و اظهار کرد: رژیم سعودی هفته گذشته ۲۷ بار شهرهای یمن را آماج حملات بمب افکن‌های خود قرار داد و زنان و کودکان بی گناه و غیرنظامیان بی دفاع را به خاک و خون کشید.

وی، اهداف استکبار در جهان را بسیار خطرناک توصیف کرد و با بیان اینکه تنها حامی مظلومان عالم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان ساخت: دشمن می‌خواهد ما دست از انقلاب و آرمان‌ها بکشیم تا بتواند راحت تر مظلوم نمایی و مظلوم کشی خود را ادامه بدهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha