دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
دیدار "مدیران دستگاه‌ها و رؤسای سازمان‌ها" با نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اخیراً مسأله جهاد تبیین و روشنگری را بسیار تکرار می‌کنند، گفت: روشنگری نسبت به چه چیزی است و متعلق این جهاد تبیین چیست؟ آنچه از بیانات معظم له دریافت می‌شود، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار مدیران دستگاه‌ها و رؤسای سازمان‌های سراسر خوزستان همزمان با آغاز دهه فجر در مصلای امام خمینی (ره) اهواز ضمن تبریک این ایام، ارتحال عالم وارسته حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اخیراً مسأله جهاد تبیین و روشنگری را بسیار تکرار می‌کنند، بیان کرد: روشنگری نسبت به چه چیزی است و متعلق این جهاد تبیین چیست؟ آنچه از میان بیانات معظم له دریافت می‌شود، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه چهل و سه سال از انقلاب اسلامی گذشته و مردم باید بدانند که انقلاب چه دستاوردهایی داشته است، افزود: صدا و سیما ظلم‌های روا رفته به انقلاب اسلامی را باید تبیین کند. در بخش مطالبات و تبیین باید نشان داد که در مسأله دین چه اقداماتی داشته‌ایم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه آیا انقلاب کرده‌ایم که تنها شکم مردم را پر کنیم، ادامه داد: یکی از ملزومات انقلاب اسلامی توجه به معیشت و نیازمندی‌های مردم است. در جهاد تبیین باید اقدامات قبل و بعد از انقلاب معرفی شود، آیا دانشگاه قبل از انقلاب اسلامی مشکلی از مشکلات کشور را حل کرده است؟

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: جهاد تبیین وظیفه ما، مسئولان، مؤمنین، روحانیت، دانشگاهیان، دانشجو و وظیفه هر فرد مسئول، مؤمن و دلسوز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی پای کار آمده اما آیا تنها رئیس جمهور و دیگر رؤسای قوا باید کار کنند، ادامه داد: آیا نباید سربازهای آنها در استان‌های مختلف نیز پای کار بیایند. تمام مدیران هم همچون رؤسای قوا در میدان باشند و پای کار مردم بیایند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha