پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام محمد جواد نجفی معاون تهذیب مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: موظفیم در این برهه از زمان که دشمنان با ناتوی فرهنگی و دنباله‌های آنها در داخل به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی بوده، با لبیک به ندای رهبری حکیم «جهاد تبیین» را سر لوحه کار قرار داده و به آن جامه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام محمد جواد نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای فجر آفرین،، اظهار داشت: دهه فجر در واقع ظهور و بروز نعمات الهی بر مردم بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتاً طلوع خورشید اسلام در کشور بود، افزود: در دهه فجر نعمت ولایت فقیه که اعظم نعمات الهی در زندگی اجتماعی و شیوه حکومت داری است، به مردم عطا شد.

وی در ادامه افزود دستاوردها و پیشرفت‌ها در بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، در مقایسه با کشورهای همسایه باور نکردنی نبوده و آن هم به برکت تدابیر ولایت است.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه تکالیف نیروهای جبهه انقلاب در هر زمان، مأموریتی خاص را عهده دار هستند، گفت: موظفیم در این برهه از زمان که دشمنان با ناتوی فرهنگی و دنباله‌های آنها در داخل به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی بوده، با لبیک به ندای رهبری حکیم «جهاد تبیین» را سر لوحه کار قرار داده و به آن جامه عمل بپوشانیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه در پایان گفت: کار جهادی و از جمله «جهاد تبیین» بر طرف نمودن ضعف‌های موجود وظیفه همگانی است و اگر به درستی روشنگری در خصوص دستاوردهای انقلاب صورت نگیرد، دشمن غلط روایت می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha