پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تجلیل

حوزه/ جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر از تجلیل ۸۰ نفر فعالان امربه معروف و نهی از منکر اصفهان استان اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام حمید رضا صادق زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: در مراسمی از ۸۰ نفر فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، این واجب فراموش شده تجلیل شد.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر گفت: در قرارگاه یاوران معروف، قرارگاه ثارالله علیه السلام و قرارگاه مهر و امید مساجد بیش از دو هزار نفر از خواهران و برادران فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام صادق زاده افزود: پیگیری مسئله آب و خشکسالی اصفهان، تذکر به مدیران متخلف اداری، مبارزه با تخلفات اقتصادی، نظارت بر اصناف، برخورد با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، تولید و رصد محتوا در فضای مجازی، مبارزه با توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی از مهمترین فعالیت اعضای این مجمع است.

رئیس قرارگاه مهر و امید مساجد در خصوص اجرای طرح سراج منیر با موضوع جهاد تبیین در قرارگاه‌های مهر وامید مساجد تصریح کرد: این طرح با هدف تقویت گفتمان انقلاب به صورت حضوری و مجازی آغاز شد، همچنین در خصوص عید نوروز برنامه ریزی‌های ویژه‌ای جهت اجرای طرح سلمان داریم که در زمان مقتضی تشریح خواهد شد.

 ۸۰ نفر از فعالان  امربه معرو ف و نهی از منکر اصفهان تجلیل شدند

 ۸۰ نفر از فعالان  امربه معرو ف و نهی از منکر اصفهان تجلیل شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha