جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام توحید ایمانی

حوزه/ حجت الاسلام ایمانی با بیان این‌که امروز در کشور علی رغم همه توطئه های دشمنان امنیت برقرار است، گفت: امروز نقشه دشمن این است که با به ابتذال کشاندن جامعه، بتواند دوباره بر جمهوری اسلامی مسلط شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام توحید ایمانی، امروز در جمع طلاب خواهر شاهین دژ که در مدرسه علمیه الزهرا (س) این شهر برگزار شد، با تشریح علل وقوع انقلاب اسلامی و معنای آزادی از نگاه دین، اظهار داشت: آنچه که به عنوان آزادی مطرح است، آزادی تفکر، تعقل و اندیشه است که با وقوع انقلاب اسلامی این امر در کشور محقق شد اما معنایی که استعمار از آزادی دارد اصلاً سنخیتی با آن ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی اعتماد به جوانان بود، ادامه داد: در زمان رژیم پهلوی افراد قُلدُر را انتخاب می‌کردند و آنها در خدمت طاغوت و استعمار بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین دژ با بیان اینکه باید از انقلاب با جان و مال مان محافظت کنیم، گفت: دشمن امروز به یک جنگ فکری روی آورده و به دنبال تغییر فرهنگ و ذائقه‌ها ست و امروز در عرصه‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی پیشرفت چشم گیری کرده است.

وی افزود: استکبار جهانی با شعارهایی نظیر آبادانی، ارتقای فرهنگ و نوآوری به استعمار فکری در کشورها می‌پردازد و در جایی که امکان حمله نظامی برای دشمن فراهم نباشد به استعمار فکری و حمله فرهنگی روی می‌آورد و از بین بردن دیانت، حجاب، عفاف و حیا نمونه آن می‌باشد.

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه نمونه حمله فرهنگی که علیه جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است در هیچ کشوری نیست، ادامه داد: دلیل این همه حمله فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران قدرت نفوذ و تأثیرگذاری آن در بین ملت‌هاست و امروز جوانان کشورهای اسلامی از ایران الگو برداری می‌کنند و به همین دلیل نیز دشمن به ترور سرداران نظامی و علمی ما و تهاجم علیه فرهنگ انقلاب اسلامی روی آورده است.

وی تصریح کرد: کشورهای مدعی پیشرفت و فناوری وقتی آمریکا علیه منافع ملتشان اقدام کرد، قدرت مقابله با آن را نداشتند و کشور ژاپن با آن همه ادعای پیشرفت امروز نوکر حلقه به گوش آمریکایی است که شهر هیروشیمای این کشور را با خاک یکسان کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین دژ تاکید کرد: عده‌ای که امروز می‌گویند نباید به فلسطین، سوریه و … کمک کرد، در فضای مجازی کارشان تبلیغ زندگی با حیوانات است و امروز غرب به دنبال ترویج و تبلیغ بی بند و باری است.

وی با بیان اینکه باید ارزش‌های انسانی در جامعه به مردم تبیین شود، ادامه داد: آمار خودکشی در کشورهای مدعی پیشرفت بسیار بالاتر از کشورهای اسلامی است.

حجت الاسلام ایمانی گفت: قبل از انقلاب علی رغم اینکه می‌توانستیم جوانان خودمان را برای تحصیل و آموختن علم پزشکی به کشورهای دیگر بفرستیم، اما حکومت این کار را نمی‌کرد و مجبور بودیم به پزشکان هندی که در کشور مشغول طبابت بودند، مراجعه کنیم، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی همه اطباء ایرانی هستند.

وی با بیان این‌که امروز در کشور علی رغم همه توطئه‌هایی که دشمنان انجام دادند امنیت برقرار است، افزود: در دوران پهلوی ۱۱ میلیون نفر از مردم ایران با دسیسه‌های انگلیس از گرسنگی هلاک شدند و امروز نقشه دشمن این است که با به ابتذال کشاندن جامعه، بتواند دوباره بر جمهوری اسلامی مسلط بشود.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha