جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ نشست مدیران تشکلهای دینی فعال در عرصه بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام مشکی تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه بین الملل را ضروری دانست و گفت: ما باید یک شبکه سازی از پیروان مکتب اهل بیت (ع) در دنیا انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مشکی مدیر مؤسسه جامعة المرتضی (ع) در نشست بررسی فعالیت‌های تشکل‌های دینی حوزه در عرصه بین الملل که با حضور مدیران این تشکل‌ها و در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: نشر معارف اهل بیت علیهم السلام، ایجاد یا احیای تمدن اسلامی و فعالیت در جبهه انقلاب فرهنگی سه عرصه اصلی در زمینه تولید محتوا از سوی حوزه‌های علمیه هستند؛ باید فعالیت‌های بین المللی حوزویان نیز در این سه عرصه تعریف شوند.

وی افزود: با توجه به فضایی که دشمنان در مقابل آموزه‌های مکتب اهل بیت (ع) ایجاد کرده اند می‌بایست تدابیری در جهت تسهیل فعالیت‌های مبلغین دینی انجام گیرد.

حجت الاسلام مشکی خاطرنشان کرد: در حوزه چگونگی نشر و ارائه محتوا در فضای بین الملل کم کاری‌های بسیاری داریم.

وی تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه بین الملل را ضروری دانست و گفت: ما باید یک شبکه سازی از پیروان مکتب اهل بیت (ع) در دنیا انجام دهیم.

مدیر مؤسسه جامعة المرتضی (ع) تصریح کرد: در این دوره نمی‌توان به صورت فردی و مؤسسه ای به کار اثربخش رسید؛ باید همه با هم و به صورت یک جبهه متحد فعالیت‌ها را پیش ببریم.

وی با اشاره به لزوم تشکیل لشکر سایبری افزود: در عرصه‌های مختلف می‌بایست بتوانیم در فضای مجازی از ظرفیت تبلیغی افراد فعال استفاده کنیم و در مرکز ارتباط و امور بین الملل حوزه ستادی را در این راستا تأسیس نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha