پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ مسابقه قرآنی طلاب حافظ قرآن مدرسه علمیه امام علی علیه السلام شهرستان سلماس

حوزه/ در طی سالهای گذشته شاهد رشد چشم گیر شرکت کننده ها در جشنواره قرآن و حدیث بودیم که این رشد نسبت به سال‌های گذشته دو برابر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شمسی پور در نشستی که با اختتامیه چهاردهمین جشنواره قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی در قم برگزار شد، گفت: قرآن سبب رشد انسان می‌شود و به همین دلیل لازم است بیشتر با قرآن انس بگیریم.

معاون امور خانواده المصطفی افزود: ما در معاونت امور خانواده چند بخش داریم که از جمله آن اداره قرآن و حدیث است. اما مهمترین فعالیت این اداره شامل برنامه ریزی شاخص‌های مورد نیاز در هیئات، مجتمع‌ها، تربیت مربی برای فرزندان و بکارگیری از برگزیده‌ها در بحث تربیت مربی، برگزاری دوره‌های تربیت بهشت با برگزاری ۸ دوره، برگزاری دوره‌های ترتیل و روانخوانی در سطح خانواده‌ها، برگزاری دوره‌های تخصصی صوت و لحن، حفظ قرآن، شناسایی و معرفی الگوهای برتر قرآنی، برگزاری دوره‌های مهد و پیش دبستانی قرآنی است.

حجت الاسلام شمسی پور گفت: یکی دیگر از کارها، برگزاری جشنواره قرآن و حدیث است. این جشنواره از سالهای گذشته شروع شده و امروز شاهد برگزاری مرحله چهاردهم آن هستیم.

معاون امور خانواده المصطفی افزود: در طی سالهای گذشته شاهد رشد چشم شرکت کننده ها بودیم که این رشد نسبت به سال‌های گذشته دو برابر شده است.

حجت الاسلام شمسی پور گفت: در حال حاضر ۴ هزار ۹۴ نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

معاون امور خانواده المصطفی افزود: امسال از ۶۴ ملیت در رشته‌های قرائت، ترتیل، نقاشی و حفظ سور شرکت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha