جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
هلال

حوزه/مدیر جمعیت هلال احمر سلسله از راه اندازی کانون های هلال احمر با حضور خواهران و برادران طلبه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در دیدار حجت الاسلام منصوری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان لرستان و یوسفوند مدیر عامل جمعیت هلال احمر سلسله با حجت الاسلام امیدی، امام جمعه شهرستان که در دفتر امام جمعه سلسله برگزار شد، بر راه اندازی کانون‌های هلال احمر با حضور خواهران و برادران طلبه در این شهرستان تاکید شد.

در این دیدار حجت الاسلام منصوری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان لرستان، گزارشی از اقدامات و خدمات نیروهای جهادی و انقلابی عضو این جمعیت ارائه داد.

در ادامه یوسفوند، مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان سلسله نیز با بیان اینکه راه اندازی کانون‌های هلال احمر با حضور خواهران و برادران طلبه از اقدامات این جمعیت در شهرستان است، گفت: خواهران و برادران طلبه می‌توانند برای عضویت در این کانون‌ها به هلال احمر مراجعه کنند.

راه اندازی و احداث خانه هلال در روستاهایی که زمین یا ساختمان به هلال احمر شهرستان اهدا کنند و همچنین تجهیز کامل خانه‌های هلال و ارائه آموزش‌های لازم به روستاییان از برنامه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان سلسله در سال آینده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha