پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
نمایشگاه

حوزه/ مؤسسه بوستان کتاب و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با ۱۲۰ عنوان کتاب در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط پس از وقفه یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، پنجم اسفندماه ۱۴۰۰ (۲۴ فوریه) افتتاح شد و تا چهاردهم اسفندماه سال جاری (ششم مارس) دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، مؤسسه بوستان کتاب و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با ۱۲۰ عنوان کتاب در موضوعات قرآن و حدیث، فلسفه و کلام، تاریخ و ادیان، علوم اجتماعی، زبان، ادبیات، هنر، علوم کاربردی، فقهی، اخلاقی و.... در این نمایشگاه حضور یافتند.

در بیست‌وششمین دوره این نمایشگاه ۷۱۵ شرکت کننده از ۲۷ کشور دنیا از جمله ایران، مصر، سوریه، لبنان، عراق، عربستان، امارات، اردن و… حضور یافته و ۳۶۱.۳۲۰ عنوان کتاب عرضه کرده اند.

در این نمایشگاه به جز بازدید دانش آموزان که به صورت برنامه ریزی شده و روزانه حضور پیدا می‌کنند، روزانه ۵۰ هزار نفر بازدید کننده در نمایشگاه مذکور حضور پیدا می‌کنند.

شایان ذکر است در طول ایام برپایی بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط، ۱۱۴ رخداد فرهنگی برگزار خواهد شد که ۸۵ مورد آن مختص خانواده‌ها و کودکان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha