جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام محسن سالاری

حوزه/ امام جمعه سیریک گفت: مردم برای ملاقات با برخی مدیران با مشکل روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سیریک، حجت‌الاسلام محسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، عبودیت را سرلوحه دین اسلام دانست و اظهار کرد: نباید تصور کرد که عبادت از بطن زندگی جدا است؛ چراکه اسلام به زندگی بشر چارچوب و راه را نشان داد و قرار گرفتن زندگی در این مسیر، عبادت است.

وی، با ذکر این نکته که عابدترین انسان‌ها کسی است که از دیگران دستگیری کند، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم خداوند به ما انسان ها رحم کند، باید اهل بخشش و ترحم باشیم.

امام جمعه سیریک با تاکید بر ضرورت خدمت مسئولان به مردم، بیان کرد:حضرت امام(ره) فرمودند: یک تار موی کوخ‌نشینان را به تمام کاخ و کاخ‌نشینان می‌ارزد.

حجت‌الاسلام سالاری، با ذکر این نکته که امروز برخی مسئولین دچار تشریفات هستند، تصریح کرد: مردم برای ملاقات برخی از مدیران خیلی سختی می‌کشند. مسئولان بدانند برای هر کدام از میزها ده‌ها شهید داده شده است و باید حرمت خون شهیدان نگه‌ داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم و شهیدان به گردن مسئولین حق دارند و مدیران موظف هستند در مسیر انقلاب و آرمان‌های امامین انقلاب گام بردارند.

امام جمعه سیریک با اشاره به این نکته که جهاد صرفا به این معنی نیست که با اسلحه به جنگ دشمن برویم، تشریح کرد: جهاد گاهی در حوزه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی معنا پیدا می‌کند و گاهی جهاد کبیر با عقل رقم می‌خورد. در حال حاضر جهاد تبیین با توجه به شرایط باید دستور کار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha