جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
بهزادی امام جمعه هرمز

حوزه/ امام جمعه جزیره هرمز گفت: در حال اجرای پویشی هستیم که هر خانواده که توانایی مالی دارد یک نیازمند را تحت پوشش قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سیریک، حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی در خطبه‌های نماز جمعه هرمز که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شنبه، هفته احسان و نیکوکاری آغاز خواهد شد و امیدوارم روح احسان و نیکوکاری در جامعه گسترش پیدا کند.

وی، با ذکر این نکته که ۲ مرکز نیکوکاری در هرمز ایجاد شده است، عنوان کرد: یک مرکز نیکوکاری در دفتر امام جمعه و یکی مرکز نیکوکاری دیگر تحت مدیریت حاج آقا گلزاری در هرمز در حال فعالیت هستند که خوشبختانه هر ۲ مرکز فعالیت خوبی داشته‌اند.

امام جمعه هرمز افزود: تهیه دارو، تامین لوازم تحصیلی برای دانش‌آزموان، تعمیرات جزئی خانه‌های محرومین و ... از جمله اقدامات مراکز نیکوکاری جزیره هرمز است.

حجت‌الاسلام بهزادی تصریح کرد: در حال اجرای پویشی هستیم که هر خانواده که توانایی مالی دارد یک نیازمند را تحت پوشش قرار دهد.

امام جمعه هرمز، با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری، ابراز کرد: هرساله تعدادی درخت در روز درختکاری کاشت می‌شود، اما به دلیل مشکلات تامین آب و عدم نگهداری، خشک می‌شوند؛ امیدوارم با تلاش‌های بخشداری و شهرداری، شاخص‌های مربوط به فضای سبز ارتقاء پیدا کند؛ چراکه کمک خوبی برای جذب گردشگر نیز خواهد بود.

حجت‌الاسلام بهزادی تشریح کرد: جنگل‌های حرا کنار آب‌شیرین‌کن ظرفیت بسیار خوبی برای تبدیل به ایستگاه گردشگری هستند، اما متاسفانه هیچ استفاده‌ای از آن‌ها نمی‌شود. می‌توان با استفاده از سرمایه‌گذاری که توانمندی اجرای طرح‌های گردشگری را داشته باشد، مرکز مهم گردشگری در جزیره هرمز ایجاد کرد.

وی، یکی از مهم‌ترین جهادهای اهل بیت(ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و عنوان کرد: امام حسین (ع) بارها اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را متذکر می‌شدند. امیدوارم شما نمازگزاران نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشید تا از شهری با گردشگری سالم بهره‌مند شویم.

امام جمعه هرمز بیان کرد: چند سال است که اواخر سال در ماه اسفند، جزیره هرمز با مشکل کمبود لندیگراف برای جابجایی مسافر روبرو است. لندیگراف‌هایی را داریم که در این ماه که اوج شلوغی مسافر است، ۲ سفر معمول خود را به یک سفر کاهش می‌دهند و در برخی از هفته‌ها همان یک سفر را هم نمی‌رود که باعث بروز چالش‌هایی شده است.

حجت‌الاسلام بهزادی تصریح کرد: وقتی برای حل موضوع ورود می‌کنیم، موضوع پایان قرارداد و یا عدم تامین اعتبار، برای کاهش سفرهای لندیگراف‌ها عنوان می‌شود که به هیچ عنوان قابل قبول نیست؛ چراکه به گردشگری جزیره هرمز، آسیب جدی وارد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: جزیره هرمز قریب به یک ماه است که در حوزه خطوط همراه اول با مشکل روبرو است درخواست دارم که از تجهیزات بروزتر برای تامین اینترنت و یا خطوط ارتباطی جزیره هرمز استفاده شود تا ان‌شاءالله مردم در آینده دچار چالش نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha