شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم

حوزه/ مهدی ریاضی گفت: این طرح در ساعات خارج از اوقات اداری و روزهای تعطیل به صورت کشیک در قالب گشت های مشترک، تخلفاتی همچون گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، اخفاء و امتناع از عرضه کالا و... مورد بررسی و در صورت کشف تخلف، پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی و برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با بیان اینکه گشت های مشترک تعزیرات قم در راستای اجرای طرح نظارتی نوروز امسال از ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ با همکاری کلیه دستگاههای متولی امر نظارت در استان آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه دارد، گفت: این طرح در ساعات خارج از اوقات اداری و روزهای تعطیل به صورت کشیک در قالب گشت های مشترک، تخلفاتی همچون گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، اخفاء و امتناع از عرضه کالا و ... مورد بررسی و در صورت کشف تخلف، پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی و برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خاطرنشان نمود: شعب رسیدگی کننده در برخورد با تخلفات، مجازاتهایی همچون جزای نقدی، نصب پارچه تخلف، پلمپ، تعطیلی و لغو پروانه کسب تعیین می نمایند. ریاضی همچنین از همشهریان گرامی خواست مراتب هرگونه تخلف از سوی اصناف را با شماره ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha