پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
پایان نامه

حوزه/ اولین جلسه کمیته تصویب پایان‌نامه‌های «دین و فضای مجازی» مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با حضور اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین جلسه کمیته تصویب پایان‌نامه‌های «دین و فضای مجازی» مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با حضور اعضای محترم کمیته برگزار شد.

در ابتدای جلسه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد حسین بهرامی عضو «کمیته دین و فضای مجازی»، ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد پیشرو، گزارش جامعی در خصوص اهداف و فعالیت‌های این کمیته و همچنین شرح مختصری از آخرین وضعیت این کمیته از ابتدای تأسیس تا امروز ارائه نمود

وی ادامه داد: یکی از راهبردهای «کمیته دین و فضای مجازی» فعال‌کردن طلاب محقق برای تصمیم‌سازی در عرصه فضای مجازی است و این کمیته در این مسیر پیگیر هدایت و حمایت پژوهشگران حوزوی است.

در این جلسه اعضای محترم کمیته دغدغه‌های خود را در خصوص ضرورت هدایت پژوهش‌های حوزوی و ازجمله موضوعات پایان‌نامه‌ها مرتبط با مسائل فضای مجازی بیان نموده و بر هدف‌گذاری کمیته برای حمایت و رفع موانع جهت فعالیت هر چه بیشتر طلاب تاکید نمودند.

در ادامه تعدادی از طرح‌های ارسال شده توسط طلاب، ارائه و توسط اعضای کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است پیش‌تر بر اساس مصوبه شورای مدارک علمی، تشکیل گروه مدارج علمی سطح ۳ با عنوان «دین و فضای مجازی» به تصویب رسیده و حجج‌اسلام والمسلمین حمید شهریاری، عبدالحمید واسطی، قاسم ترخان، بهروز مینایی و محمدحسین بهرامی به‌عنوان عضو اصلی تعیین گردیدند و آقایان حسن یوسف‌زاده و علیرضا طالب‌پور به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha