دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
احمد پهلوانی هرمزگان

حوزه/ مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان گفت: کانون‌های مساجد، پایگاه تربیت نیروی انقلابی هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، ظهر امروز در نشست اعضای برتر کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار کرد: کانون‌های مساجد با دستان خالی اقدامات بسیار بزرگی را در حوزه تربیتی، عام‌المنفعه، دینی، آموزشی، مهدویت و ... انجام داده‌اند.

وی با ذکر این نکته که کانون‌های مساجد، تربیت کننده نیروهای انقلابی هستند، تصریح کرد: جوان گرایی، ولایتمداری، کار جهادی و منتظر دستورالعمل و اعتبار نماندن از جمله ویژگی‌های بارز این کانون‌ها است.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان با بیان این نکته که اگر کرونا اجازه می‌داد فعالیت‌ها و ارتباطات بهتری را شاهد می‌بودیم، ابراز کرد: با وجود تمام مشکلات فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

حجت‌الاسلام پهلوانی تشریح کرد: استان هرمزگان در حوزه جوانگرایی در کشور پیشرو است و ولایتمداری یکی از ویژگی‌های بارز جوانان هرمزگانی است؛ چراکه برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب، به سرعت وارد عمل می‌شوند و امیدوارم در حوزه جهاد تبیین و گام دوم انقلاب نیز پیشگام باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha