چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
امام جمعه میناب

حوزه/ امام جمعه میناب گفت: موفقیت سپاه در پرتاب ماهواره باعث خشمگینی اسرائیل و آمریکا شده است که نشان دهنده راه و مسیر درست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان میناب که در مسجد جامعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ثواب و عقاب بر اساس حفظ و ضایع کردن قرآن محاسبه می‌شود.

وی، با ذکر این نکته که سعی کنیم وظایف خود را نسبت به قرآن انجام دهیم، افزود: برای ترویج فرهنگ و معارف قرآن در میان نسل نوجوان و جوان باید به صورتی کارشناسانه تلاش شود، چراکه تنها راه رسیدن به سعادت و کمال بشر است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره ملی تئاتر درسی میناب، تشریح کرد: با برگزاری جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب، این شهرستان به عنوان پایتخت تئاتر درسی کشور معرفی و شناخته شد.

وی از نسل جوان و نوجوان خواست با استفاده از هنر به جهاد تبیین بپردازند، گفت: باید به میدان جهاد تبیین و مقابله با تهاجم دشمن در تمام ابعاد ورود کنیم.

خطیب جمعه میناب به روز بزرگداشت شهداء و سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: نیاز اساسی کشور، زنده نگه داشتن یاد شهداست.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان، اظهار کرد: یکی از یکی راهکارها مزین کردن نام کوچه‌ها و خیابان‌ها به نام مبارک شهیدان است که باید در دستور کار شهرداری باشد.

وی با تاکید بر این نکته که جوانان ما باید علی اکبر(ع) را الگوی خود قرار دهند، افزود: علی‌اکبر(ع) در جهاد اصغر و اکبر پیروز شد.

حجت الاسلام ابراهیمی، موفقیت نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پرتاب ماهواره نور ۲ را تبریک گفت و ادامه داد: موفقیت سپاه در پرتاب ماهواره باعث خشمگینی اسرائیل و آمریکا شده است که نشان دهنده راه و مسیر درست است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha