دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
مسابقه کتابخوانی چرا ولایت فقیه

حجت الاسلام حسینی، مدیر شعبه بنیاد امامت در استان یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «چرا ولایت فقیه» ویژه طلاب خواهر و برادر خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی، مدیر شعبه بنیاد امامت در استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «چرا ولایت فقیه» به قلم سید محمدرضا طباطبایی در استان یزد، گفت: این مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب خواهر و برادر مشغول به تحصیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای جهاد تبیین برگزار می‌شود، اظهار داشت: تقویت طلاب حوزه‌های علمیه در امر ولایت فقیه و جهاد تبیین از اهداف این مسابقه است.

حسینی با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی چرا ولایت فقیه، به همت هیات اندیشه‌ورز بسیج طلاب استان یزد برگزار خواهد شد، اذعان داشت: امتحانات به‌صورت مجازی برگزار و ثبت‌نام فقط از طریق n۳۱۳.ir انجام می‌گیرد.

مدیر شعبه بنیاد امامت در استان یزد زمان ثبت‌نام را از ۲۲ بهمن امسال عنوان کرد و گفت: مرحله اول آزمون ۲۷ اسفندماه امسال و مرحله دوم آزمون آن ۱۴ فروردین سال آینده است.

حسینی اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی چرا ولایت فقیه، جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال @jt۱۴۰۱ مراجعه و یا با تلفن ۰۹۹۲۴۲۷۶۴۲۴ تماس حاصل کنند.

وی به جوایز این مسابقه اشاره کرد و افزود: نفر اول ۳ میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان، نفر سوم ۱ میلیون تومان و ۱٠۸ جایزه ۵٠٠ هزارتومانی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

مسابقه کتابخوانی «چرا ولایت فقیه» ویژه طلاب خواهر و برادر یزدی برگزار می شود

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha