دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
پوستر مراسم اختتامیه

حوزه/ رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی- دانشجویی «ضربان انتظار» همزمان با جشن میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) در مشهد خبر داد.

مرتضی رجوعی،رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد درباره اختتامیه همایش ملی ضربان انتظار، گفت: با توجه به ضرورت پرداختن به مسئله مهدویت و ایجاد حرکت علمی، فرهنگی در دانشگاه ها و تقارن نیمه شعبان با سال ۱۴۰۰ و به منظور استفاده از این فرصت ویژه، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

وی افزود: این جشنواره با محوریت موضوعات مهدوی از ابتدای سال ۱۴۰۰ در جهت معرفی دستاوردهای مرتبط با مهدویت و نیز توانمندسازی دانشجویان و کشف استعدادهای آن ها در پنج بخش پژوهشی، ادبی، هنری، کتابخوانی و فضای مجازی، با محوریت آثار اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شده که آیین اختتامیه و اعلام نفرات برگزیده همراه با برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در مشهد برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مراسم چهارشنبه ۲۵ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ در سالن همایش های امام رضا(ع)، موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی ویژه عموم دانشجویان برگزار می شود.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) تقدیر از نفرات برگزیده جشنواره ملی- دانشجویی «ضربان انتظار»، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی سرلک، اجرای خواننده انقلابی حامد جلیلی و مدیحه سرایی مداح و ذاکر اهل بیت(ع) سید احمد امیرنیا را از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این مراسم عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha