شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
خخ

حوزه/ هفدهمین همایش دکترین مهدویت ۲۴ اسفند در مسجد مقدس جمکران در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جعفری در نشست خبری که با موضوع برگزاری هفدهمین همایش دکترین مهدویت در مسجد مقدس جمکران در قم برگزار شد، از برگزاری این همایش در۲۴ اسفند برابر با ۱۲ شعبان در مسجد مقدس جمکران در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

دبیر همایش دکترین مهدویت، موضوع همدلی و همراهی در حوزه فرهنگی و علمی را از مسائل مهم در دکترین مهدویت عنوان کرد و بیان داشت: همدلی و همراهی فرهنگی و علمی سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان و هجمه معاندین به موضوع مهدویت می شود.

وی عدم یاران همراه برای اهل بیت(ع) را از مشکلات جبهه حق عنوان کرد: اهل بیت(ع) همواره از این مسئله ضربات سختی خوردند تا جایی که سبب شد نتوانند دست به قیام علیه دشمن بزنند.

حجت الاسلام جعفری، عدم یاران کیفی را هم مسئله دیگر در حمایت از جبهه حق بیان داشت و گفت: روی همین اساس محورهای همایش به موضوعاتی چون نیرو سازی، کادر سازی، ویژگی های نیروهای تراز، ساماندهی نیروها و روش انبیاء در کادر سازی، اختصاص دارد.

دبیر همایش دکترین مهدویت، بیان داشت: برای این همایش ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد ۱۶ مقاله در روز همایش در دو نوبت صبح و عصر ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: این همایش با پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی شروع و در ادامه آیات حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی حوزه، اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سخنرانی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha