سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

حوزه/ دریادار ایرانی، نمایش "دستاوردهای دفاعی" را نوعی "جهاد تبیین" دانست و گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس ابلاغیه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، امروز در آیین افتتاح نمایشگاه راهیان نور پایگاه دریایی خرمشهر، با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس ابلاغیه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند.

وی افزود: فعالیت‌های نیروی دریایی بر اساس این بیانیه پایه‌ریزی و در راستای اجرای کامل فرامین رهبری است.

دریادار ایرانی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تحرکات دشمن در دریا و اقیانوس‌ها، اظهارداشت: با توجه به تهدید دشمن که امروزه به‌عنوان تروریسم دریایی در حال انجام است، نیروی راهبردی ارتش در عمق اقیانوس‌ها به انجام مأموریت‌های خود مشغول است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، بیان کرد: حضور موفقیت‌آمیز نیروی دریایی ارتش در اقیانوس‌ها برای محافظت از کشتی‌های غیرنظامی شامل نفت‌کش‌ها و کشتی‌های تجاری مرهون عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است.

دریادار ایرانی، گفت: انجام مأموریت‌های طولانی مدت به ویژه از سوی ناوگروه ۷۵ که توانست مأموریت خود را در اقیانوس با موفقیت پشت سر بگذارد از دستاوردهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: ناوشکن تمام ایرانی سهند به یاد ناوشکن سهند که مستقیماً در جنگ تحمیلی در مقابل آمریکایی‌ها وارد صحنه و درگیر شد مأموریت‌های دریایی را انجام می‌دهد و این توان امروز در نمایشگاه توانمندی خرمشهر به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پایان برپایی نمایشگاه توانمندی توان دفاعی و رزمی نیروی دریایی راهبردی ارتش در خرمشهر را نوعی جهاد تبیین و بازگو کردن رشادت‌های دلاورمردان نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهارداشت: در این نمایشگاه سیر تحولات هشت سال دفاع مقدس و دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha