جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در نشست ائمه جماعت شهر کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام شمس الله جلیلیان گفت: برخی استحاله شدگان سیاسی و رسانه های ضد انقلاب، پیشرفت‌های همه جانبه ایران اسلامی را نادیده گرفته که ائمه جماعت با «جهاد تبیین» واقعیت ها را به گوش مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در نشست ائمه جماعت شهر کرمانشاه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: مطرح کردن «جهاد تبیین » از طرف رهبری حکیم و فرزانه، نیاز به لبیک عملی شما شاگردان مکتب امام صادق(ع) دارد و به عنوان یک جهاد فوری در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام اسلامی در ظرف بیش ۴ دهه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نبوده و نیست، گفت: دشمنان این انقلاب، از پیشرفت ها و موفقیت های دانشمندان و نخبگان جوان این آب و خاک در عرصه های مختلف جهانی سخت عصبانی هستند.

وی تأکید کرد: ائمه جماعات گذشته از تبلیغ معارف اسلام و مکتب اهل بیت(ع)، با «جهاد تبیین » وضعیت قبل از انقلاب و برکات به وجود آمده از نظام اسلامی را تشریح کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه اظهار کرد: روحانیت بصیر می داند که تشدید تحریم های ناجوانمردانه از طرف آمریکا، نشان از رشد و نبوغ دانشمندان جوان در همه ابعاد علمی، فناوری، پزشکی و توان قدرت دفاعی دارد.

حجت الاسلام جلیلیان خاطر نشان کرد: کشورهایی که با آمریکا رابطه دوستی دارند، به هیچ وجه نتوانسته اند به پیشرفت های امروز ما برسند، گرچه جریان غربگرا برای خوشایند کدخدا، بزرگترین ضربه را با تصمیمات غلط برجامی، به صنعت هسته ای و کار و تولید زد.

وی در پایان گفت: دولت سیزدهم با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، در کوتاه ترین فرصت، اقداماتی در خصوص مبارزه با کرونا و واکسینه نمودن مردم، مبارزه با فساد و ده ها عملکرد مثبت دیگر، روح امید به زندگی را در جامعه زنده و لحظه ای از خدمت به مردم کوتاهی نمی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha