سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر در عرصه تولید ثروت در کشور رتبه اول و در تولید ناخالص ملی نیز رتبه سوم را در کشور داراست، اما نرخ محرومیت در این استان بالا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، شامگاه دوشنبه در نشست با حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید نهضت خدمات رسانی صورت گیرد و تا در سال ۱۴۰۴ محرومین فاقد مسکن صاحب خانه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در عرصه تولید ثروت در کشور رتبه اول و در تولید ناخالص ملی نیز رتبه سوم را در کشور داراست، اما نرخ محرومیت در این استان بالا است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: با وزیر نفت رایزنی می‌کنم تا در تأمین بخشی از هزینه‌های ساخت مسکن ویژه محرومان در کنار بنیاد مسکن نقش آفرینی کند.

وی افزود: بنیاد مسکن در استان بوشهر به خاطر عملکرد بسیار خوب جایگاه ویژه‌ای دارد و در بخش‌های تأمین مسکن محرومان، ایتام و خانواده‌های دارای دو و چند عضو معلول، مقاوم‌سازی، بازسازی و عمران روستایی اثربخش گام برداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی استان بوشهر سرعت بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه در زمینه مدیریت وقوع بلایای طبیعی، استان بوشهر رکورددار است افزود: ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله شُنبه از توابع شهرستان دشتی در کوتاه‌ترین زمان از جمله آن اقدامات مفید توسط این نهاد انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha