شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
شهیدی

حوزه/ یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سریال‌های ماه رمضان به دلیل جذابیتی که دارند مورد پسند مردم هستند.

نیلوفر شهیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، ویژگی کارهای مناسبتی را چنین توصیف کرد: مشکل اصلی سریال‌های مناسبتی سیما،زمان کمی است که برای تولید آنها صرف می‌شود، یعنی وقتی قرار است سریالی برای ماه رمضان تولید شود در یک مقطع زمانی کوتاه فیلمبرداری آن انجام می‌شود و همین مسئله فشردگی کار را در پی داشت و ناخودآگاه کیفیت قربانی می‌شود.

وی با بیان اینکه سریال‌ها در ماه رمضان بیشتر دیده می‌شوند، گفت: به دلیل فضایی که در ماه رمضان در کشور حاکم است، مجموعه‌های نمایشی بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد چون بعد از نماز و افطار مردم اوقات فراغت خود را به دیدن کارهای نمایشی اختصاص می‌دهند.

این بازیگر تاکید کرد: اینکه فکر کنیم یک سریال مناسبتی می‌بایست به طور مستقیم موضوع مورد نظر را مدنظر قرار دهد اشتباه است. برای مثال وقتی سریالی در ماه رمضان یا محرم روی آنتن می‌رود باید در لایه‌های قصه به موضوع توجه کند این اتفاق باعث خواهد شد هم مخاطب با کار ارتباط برقرار کرده همین که از آن تأثیر بگیرد.

شهیدی تاکید کرد: بهترین شکل توجه به موضوعات دینی در کارهای مناسبتی پرداختن به آثار خانوادگی است چون این دست تولیدات همیشه با استقبال همه اقشار مواجه می‌شود همچنین مفاهیم وقتی در این قالب به بیننده عرضه می‌شود شیرینی و جذابیت بیشتری دارد.

وی در پاسخ به سوال پایانی مبنی بر اینکه سریال‌های مناسبتی به لحاظ فنی تفاوتی برای بازیگران دارد یا خیر چنین جواب داد: اینکه فکر کنیم یک سریال مناسبتی به لحاظ فنی تفاوتی با کارهای دیگر دارد از نگاه من صحیح نیست این کارها نیز همان روند تولید را طی می‌کنند که در دیگر آثار شاهدش هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha