شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
کد خبر: 1014089
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
اجرایی

حوزه/ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) لرستان از توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حامد ویس‌کرمی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) لرستان، امروز در رزمایش احسان و همدلی، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۰۰ هزار بسته معیشتی، نوشت افزار و بهداشتی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در لرستان توزیع شده است، گفت: این بسته ها با اولویت کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و همچنین مشاغل آسیب دیده از کرونا بین افراد جامعه توزیع شده است.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته بیش از ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند لرستانی اهدا و ۳۰ خانه ورزش و ۹ خانه کشتی نیز برای جوانان لرستانی تجهیز شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان در پایان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴ هزار واحد مسکن به همت ستاد در نقاط محروم و سیل زده لرستان احداث شده است، خاطر نشان کرد: حدود ۵ هزار و ۴۰۰ واحد دیگر مسکن برای محرومان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حال احداث است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha