جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی، از مراجع عظام تقلید را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی، از مراجع عظام تقلید را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اَلْعُلَمَاءَ وَرَثَةُ اَلْأَنْبِیَاءِ

خبر درگذشت فقیه عالی‌مقام و مرجع با بصیرت ملجاء الانام و سید الاعلام حضرت آیة الله العظمی حاج سیدمحمدعلی علوی گرگانی رضوان الله علیه موجب تالم و تأثر شدید گردید.

مرجع عالیقدری که عالم عامل و از استوانه های برجسته ی حوزه های علمیه بود و عمر پر خیر و برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تبیین اسلام ناب محمدی و دفاع از ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس اسلامی صرف نمود.

در آخرین دیدار این جانب با آن مرجع بزرگوار، از لزوم نشان دادن اقتدار نظامی و معنوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به جهانیان سخن گفت و تاکید کرد: راه مقابله با توطئه های دشمنان و عوامل نفوذی و سر سپرده آنان، اقتدار دفاعی و معنوی و بصیرت افزایی است.

اینجانب مصیبت فقدان آن عالم بزرگوار را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران و مردم مومن استان گلستان، مخصوصاً به شاگردان و ارادتمندان ایشان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می گویم.

سید ضیاءالدین آقاجانپور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha