شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
توزیع 1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمند آن کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع شد.

علیرضا دولت آبادی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج اظهار کرد: هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو، ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی، هر بسته به وزن ۱/۵ کیلوگرم، بین خانواده‌های نیازمند مناطق کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها در قالب طرح مشارکتی از سوی موسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) شهر قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و هم‌چنین با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع بسته‌ها در ۵ شهرستان، اظهار کرد: گوشت‌های قربانی در شهرستان‌های مارگون،قلعه رئیسی ، دیشموک، لنده و بخش زیلایی توزیع شد.

وی عنوان کرد: جهاد همدلی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت هم‌چنان ادامه دارد و با مشارکت خیرین و مردم نوع‌دوست استان، تلاش می‌کنیم تا در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف با تهیه بسته‌های معیشتی به حمایت از نیازمندان بپردازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha