پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: در فلسفه نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی شاهد توجه و اعتماد ایشان به سطوح مختلف جامعه هستیم؛ معظم له همواره بر استعدادها و توان داخلی تاکید دارند که این را باید حاصل دوراندیشی ایشان دانست.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: اولین و مهمترین آرزوی همه ملت ایران در سال جدید، تداوم اقتدار نظام و از بین رفتن مشکلات موجود است.

امام جمعه مریوان اظهار کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است که این مهم نشان از دغدغه های معظم له در بحث شکوفایی اقتصادی و صنعتی ایران اسلامی دارد، بنابراین همه باید در عملیاتی کردن منویات ایشان تمام پتانسیل های موجود را به میدان بیاوریم.

وی عنوان کرد: در فلسفه نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی شاهد توجه و اعتماد ایشان به سطوح مختلف جامعه هستیم؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر استعدادها و توان داخلی تاکید دارند که این را باید حاصل دوراندیشی ایشان دانست.

ماموستا شیرزادی یادآور شد: امروز باید نخبگان و فعالان اقتصادی با نصب العین قراردادن نقشه راه که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را ترسیم فرموده اند، اقتصاد و صنعت کشور را به اوج برسانند.

امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه تمامی گفتار و فرمایشات رهبری در راستای رفاه، آسایش و امنیت ملت ایران است، گفت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دوراندیشی، اشراف کاملی به مسایل کشوری، منطقه ای و کشوری دارند که این خود یک امتیاز بزرگ برای مردم ایران می باشد.

وی با اشاره به اینکه ایمان به داشته های داخلی می تواند بسیاری از تحریم های ظالمانه دشمنان را بی اثر کند، بیان کرد: خوشبختانه یکی از بهترین امتیازاتی که امروز در اختیار ایران است، داشتن همه داشته ها در داخل کشور است، برای تقابل با دشمنی دشمنان و تحریم های اقتصادی و... می توان با بهره بردن از این پتانسیل ها کشور را به سمت اعتلا پیش ببریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha